träning?

hejhej igen, nu har jag sett klart på en Johan Falk film, den var faktiskt jätte bra, nu har precis mamma åkt tillbaka till jobbet, hon har varit hemma och vi åt varm macka! MM! Men nu är jag själv och sitter vid datan igen, jag äter en god kärleksmumms! bild---->  
Jaja, men jag ska fan börja träna nu asså! Jag ska vara smal och fin, men alla säger att jag är det, men det tycker inte jag så jag ska börja träna imorgon tror jag, om jag är så pass pigg så det går. Och jag sparar pengar till mellan-dags-rean också! Jag är faktiskt ganska duktig eller hur? hihi erskänn. Men jag har väl inte så mycket mer att säga just nu, bloggar nog snart igen, ha det bra!

/ m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0