Kvällen

Hejhej bloggen!
Jag sitter uppe i fridas rum just nu, Hon sitter vid sin data och jag vid min.
Vi har precisätit mammas lax i ugnen med potatis och smör till, MMM! gottgott, jag har oxå skrivit lite med sara om imorn, och nu kan hon tydligen inte.. jaja får se om hon ändrar sig senare, ska smsa med henne ochhöra lite :) jaja, idag som jag skrev har jag varit hemma från skolan och typ sett på film och sovit, och nu mår jag mycket bättre faktiskt, men vi får allt se imorn hur det blir.
Jag har lagt ner lite tid på att plugga idag till en uppsatts som ska vara klar tills imorn och det är klar och jag är faktiskt ganska stolt! Menmen nog om det, nu ska jag gå neroch se på SOS gute med familjen så ni får ha det så bra!

/m

kanske ett halvår sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0