duktig Matilda

hejhej.
Idag har jag klarat mig 1 vecka och 2 dagar utanplattång! Det är faktiskt väldigt duktigt enligt mig som alltid plattar håret, men jag får inte platta det för jag har färgat det så mycket som ni vet, alltså jag menar från platina blond till svart? jaja, jag saknar den men jag ska nog andvända den snart ;).
Menmen till livet och allt, så har jag varit hemma från skola idag, har inte varit så frisk, ont i halsen, lock för ena örat och snorig som skjuton! Så jag och pappa min har sett på 2 stycken Johan Falk filmer, sååå sjukt bra! Men imorgon blir det skola, jag måste verkligen börja göra min läxa nu, ska översätta en engelsk låt till svenska, men jag är snart klar så.
Jaa, nu ikväll har jag tagit mig en dusch och gjort mig ren så nu luktar man gott som f*an :D hihi
Men jag har skrivit lite med Bästavännen Sara som du hitar på -->  http://saarajakobsson.blogg.se/ vi ska nog sova över på Fredag och gå på gården och mysa lite, få se om vi hittar nått roligt folk där, men annars har jag inte gjort så mycket.
Mamma köpte hem en mode tidning till mig som jag verkligen gillade! Jag har läst den typ 10 gånger nu, den heter SOLO ----->     den är riktigt bra!

Men jag tror jag ska kila nu ha det gött!
/ m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0