dålig uppdatering -.-

hej, förlåt så mycket för jag har inte uppdaterat på kanske en månad? shit shit.. dåligt.
Men jag ska försöka bättra mig en aning,
Menmen, idag har jag varit i skolan som vanligt, ehmm, vi harväl inte gjort något specielt tror jag..
Jag har pratat lite med sara och saga älsklingar, för vi ska förmodligen träffas på fredag och sova hos saga, vet inte om några kommer dit, får se, det ska bli jätte mysigt, vi ska nog ha en filmkväll med några boys ;)<3
Just nu sitter och och rotar igenom mitt smink och kollar på gammla kort från typ 4 och 5 hihi (a)<3 men, jag kan inte skriva mer nu, måste dra, puss! 

matildajohansson  



typ ett år sen haha ( bjuder )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0