Börjar om på nytt!

hejhej, och förlåt för att jag har varit usel på uppdatering, jag vet att ingen läser min blogg längre, men jag ska försöka få tillbaka mina besökare och börja om på nytt!
Jaa, jag började dagen med en mysigmorgon med mamma och pappa, det är ju lucia! Frida var hos Johan, efter en syund gick jag ut och körde k kärror med ved, (stolt) Sen tog jag cykeln til Anton och Herman, jag och anton gick och sålde plastpåsar, vi ska få in pengar till klassresan, men herman träffade Alex och David och
gick hem till dom, jaa Herman mycket till hjälp ;) Men när jag gick hem så hade mina händer stelatav kyla! Fy fan vad kallt det är ute! Och Anton vägrade gå hem oxå! :O Men när jag kom hem så träffasde jag mamma och vi åkte och handlade lite mat och shampoo och balsam på Ö&B. Mysigtmysigt! Och nu sitter jag i myskälder och chattar med Anton. Imorn är det skola så får se om jag hinner uppdatera nått på morgonen annars kommer det ett inlägg när jag kommer hem!
pussar matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0